måndag 28 oktober 2019

Har du gjort ett loppisfynd?

Vill du dela din historia?

Sänd in en bild på ditt fynd och några ord om hur du funnit din skatt. (Du måste skriva hur det gick till när du fann saken även det kommer att ha betydelse för tävlingen)
Sänd ditt bidrag till denna adress: loppisdrottningarna(a)gmail.com.

Obs kriterierna på fynd kan vara:
- Något som du letat efter länge.
- Jag blev störtkär för den var så snygg.
- Den var så ful att den var snygg.
- Wow vad är det? Måste ha den.
- Hittade denna för 10 kr den är värd 1000 kr jag hade letat efter den i 10 år!!
- Denna serie, servis, eller dylikt har jag samlat i hela mitt liv och varje gång jag hittar en del blir jag lycklig.
- Osv...

Vill du vara anonym skriv det i ditt mail (vi måste dock veta vem du är men vi skriver inte ut den när vi presenterar ditt bidrag).

Det insända materialet kommer att vara med i en tävling där våra läsare kommer att rösta fram en vinnare.

Vi vill ha ditt tävlingsbidrag (bild och historia) senast den 24 november.

Rubrik på e-posten ska vara: Loppisfyndet 2019

Max antal bidrag 3 st och sänd dem i samma mail.

Vi har än så länge fått in två priser, ett från Resell som består av 3 veckors hyra av en hyllsektion värde 897 kr samt en värdecheck på 100 kronor från Loppiskällar’n i Fellingsbro.

Må bäste jägare vinna!!! 💥


Kramar från Lady M & Lady C



Gilla Loppis drottningarna på Facebook

Tävlingens sponsorer: 

Resell hemsida

Loppiskällarnes Facebooksida


Har du en loppis och vill bidra med ett pris kontakta oss på vår Facebooksida.




6 kommentarer:

  1. Behöver saken vara köpt i år eller går det bra med en sak jag hittade 2017?

    SvaraRadera
  2. Mailar er ett litet bidrag en anspråkslös penna men för mig blev den symbolisk!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, stort som smått är roligt ett fynd är subjektivt.

      Radera
  3. Jag är en lippisnörd men mitt bästa fynd gjordes på en auktion förra veckan. Kan det få vara ett bidrag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har beslutat att det bara gäller loppisfynd då det är en helt annan sak att gå på auktion.
      Mvh
      Lady M

      Radera