tisdag 24 december 2019

24: e december. Bidrag 24 är en prinsessa med stil och glans

Klicka på bilden för att se bidraget bättre
Traditioner är viktigt och ett favoritplagg kan verkligen göra att man kommer i stämning!

Här kommer Svalas 11 års historia:

"Denna kappa har jag köpt på Livlinan 2017 men först 2018 var den i lagom storlek 😉
Får jättemycket komplimanger för den när jag har den på mig. Mamma tycker det är jätteroligt men ibland inte jag.
Men den är jul och vinter för mig."

Sötare docka får man leta efter även om glädjen inte går fram riktigt på denna loppisprinsessa så kanske man kan förstå henne med all uppståndelse 😉


Det här var sista bidraget i morgon den 25:e börjar omröstningen.



God Jul på er alla läsare!




Omröstning kommer att starta efter att de utvalda bidragen visats.

Vill du veta mer om tävlingen klicka här.







Tävlingens sponsorer: 

Resell hemsida

Loppiskällarnes Facebooksida


Har du en loppis och vill bidra med ett pris kontakta oss på vår Facebooksida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar