måndag 2 december 2019

2:a december. Bidrag 2 i denna kavalkad av loppisfynd i vår lilla adventskalender.

Klicka på bilden för att se bidraget bättre
Bidrag nummer 2 har vi här en hylla för en drottning eller prins!!

Här kommer Tatjana Cedermans historia:

”Känslan av att få ta till vara på något som någon annan byggt med så mycket känsla och kärlek berör mig. Att dessutom finna något alldeles unikt som blir samtalsämne varje gång jag visar bild gör denna bokhylla, som nu står i min sons rum, till mitt absolut bästa loppisfynd.

Sommaren 2017 sprang jag bokstavligen in i denna möbel på Erikshjälpen i Örebro (ni som själva köat en lördagmorgon- ni vet trycket i dörren ;)).

Det var kärlek vid första ögonkastet!



Efter uppfräschning med ny färg blev det som ett litet slott.
I butiken när Tatjana
köpte hyllan.
Välkommen att ta trappan upp till sagornas värld.
Jag bifogar även en bild från butiken när jag hittade möbeln.”

Vi låter er se förvandlingen och vad lite kreativitet kan göra om en hylla så den passar ens hem.



Omröstning kommer att starta efter att de utvalda bidragen visats.

Vill du veta mer om tävlingen klicka här.







Tävlingens sponsorer: 

Resell hemsida

Loppiskällarnes Facebooksida


Har du en loppis och vill bidra med ett pris kontakta oss på vår Facebooksida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar